poniedziałek, 5 marca 2012

mała reklama

( może dostanę zniżkę na wasztaty :P ) wrocławiankom (a także mieszkankom okolic i przejezdnym) szczerze polecam warsztaty organizowane przez Fundację Rzemiosła Flafi :) ciekawe tematy, przesympatyczne prowadzące, niecodzienne miejsca warsztatów, cenowo bardzo konkurencyjne, dziecio-przyjazne :)

mnie najbardziej podobały się te o białoruskich lalkach obrzędowych. coś na wiosnę ciągnie mnie do magicznych tematów :D a mini-kolekcję lalek może niedługo tu zaprezentuję.

3 komentarze:

  1. ja mieszkam pod granica z Ukrainą:P to nie dla mnie zajęcia:P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Warsztaty powiadasz:P u mnie nawet kina nie ma porządnego i nawet juwenalia nie wypaliły- jak szli to poprosili wycieczkę obcokrajowców zeby pozowała do zdjecia bo przyszło ok 20 osób! Taki urok Podkarpacia :)


    Miałam harfowane kwiaty kolorowe na bluzce ale tego nie widać , może trochę buro skoro teraz pastele modne ale wolałam się nie wybijać z tłumu:P Mam teczkę 100x70 i sama ona wzbudza emocje (łoooo teczka! Ale duża!)

    Ja ekologię stosuje i interesuje się od 30 dni i strzeliłam kilka samobójów, np wczoraj w Rossmanie najgorszy badziew jaki kupiłam:( to ich żelki za 4 z z promocji. Mam królika i nie wyobrażam sobie że ktoś na niej testuje! Ja wolę wiedzieć co kładę na siebie

    Dziękuję za radę do cynamonu , musze kupić płatki owsiane bo mam tylko siemię lniane. Myślałam ze zaparzona kawa jest lepsza, bo uwalnia substancje z siebie:)

    A studiuję architekturę wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  3. Piratko! Zamiast fb możesz np zareklamować podane stronyy na blogu :) to tylko regulamin ;P zapraszam Cię serdecznie do udziału :)

    OdpowiedzUsuń